Dragen mensen altijd een masker wanneer er anderen in de buurt zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Je draagt altijd een masker als anderen in de buurt zijn. Tot er iemand is die je zo dicht bij laat komen dat je vanzelf het masker laat vallen. Deze mensen zijn ook degene die je uiteindelijk het meeste pijn kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Niet altijd, misschien bij alle mensen in het begin, maar hoe langer je met dezelfde persoon omgaat, zul je dat masker niet op kunnen houden. Die persoon zal langzaam jouzelf ontdekken. Tenzij je jezelf altijd voor de gek houdt, dat je zelf een masker voorhebt voor jezelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik draag nooit een masker in een totaal onbekende omgeving; als ik in een vreemde stad ben, ben ik juist mezelf. Juist als er bekenden in de buurt zijn wil het nog wel eens voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil nog weleens een glimlach opplakken die ik in werkelijkheid niet voel. Mensen die me echt kennen, prikken hier echter direct doorheen. Verder dan mijn 'glimlach-masker' gaat mijn collectie niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wel, ik kan als ik in de stad ben nooit een vette big smile tegenhouden, en op school ook niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9 van de 10 keer wel.
ik ben niet het typ dat zich zelf is bij een 1e ontmoeting. pas na jaren zijn alle maskers weg. en dan ken je mij ook pas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal wel maar de touwtjes zie je niet. Als de mensen hun masker afleggen ben je nog niet jarig. Dus laat de touwtjes maar zitten. Laagje vernis is beter als een lading stront.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet altijd. Ik denk dat dat juist het belangrijkste is bij een vriend/vriendin, dat je je masker even af kunt zetten.