Wat is het antwoordnummer van Lekturama Winschoten?

Het gaat dus expliciet om de locatie Winschoten. Wie o wie weet het antwoordnummer? Ik wil een ongevraagde cursus Webdesign retourneren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Van de klantenservice :

V. Hoe kan ik opzeggen of annuleren?

A. U kunt opzeggen door ons te e-mailen, schrijven, faxen of bellen. Indien u vergeten was om op te zeggen en u ontvangt een zending, dan kunt u deze alsnog binnen 14 dagen voldoende gefrankeerd terugsturen met de mededeling dat u wilt stoppen met verzamelen. U zult dan geen verdere zendingen meer ontvangen. Retouradres: Magazijn Lecturama, A.J. Romijnweg 6, 9672 AH Winschoten. Wij adviseren uw verzendbewijs te bewaren, zodat er u ALTIJD bewijs heeft, ook als het pakket verkeerd verwerkt wordt (door beschadiging, etc.) of niet aankomt, u kunt echter ook dan (in die 1:1000 gevallen) aantonen dat u het heeft teruggezonden, dus dit kleine (1 op de duizend) risico is dan altijd voor Lecturama.

Heeft u toch nog vragen? Onze medewerkers staan voor u klaar! U kunt ons telefonisch bereiken van 8.30 - 17.30 uur onder telefoonnummer 0900-20 22 661 (€ 0,35 per minuut) of via www.lecturama.nl

Bekijk alle Veel Gestelde Vragen in de categorie "OPZEGGEN". Klik hier.
----------------------------------------------------------------------

Die vlieger gaat dus mooi niet op ; je moet gewoon postzegeltjes plakken.

Toegevoegd na 20 minuten:
Er zijn wel wat antwoordnummers, maar niet voor winschoten :

Lecturama uitgeverij Antwoordnummer 2332 2301 CH Leiden
Lecturama Uitgeverij Antwoordnummer 8730 8000 VP Zwolle
Uitgeverij Lecturama Antwoordnummer 10777 2250 RD Voorschoten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

jouw adres doorstrepen en retour afzender erop schrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb alleen het postadres gevonden voor je, geen antwoordnummer helaas

Retouradres: Magazijn Lecturama, A.J. Romijnweg 6, 9672 AH Winschoten.
13 jaar geleden
Bedrijven hebben meestal maar één antwoordnummer, en niet aparte antwoordnummers voor al hun locaties. Het lijkt mij geen enkel bezwaar dat je de ongevraagde spullen naar Lekturama stuurt, waar je wel een antwoordnummer van weet.

Overigens is het zo, dat als het echt "ongevraagd" is, je helemaal niets hoeft te retourneren. En als je heel beleefd bent, dan geef je Lekturama even een seintje dat je die rommel hebt ontvangen, en je geeft door wanneer je thuis bent, zodat ze het af kunnen komen halen. Maar zelfs dat ben je niet verplicht.

Wel moet je sterk in je schoenen staan. Want ondanks dat je volkomen in je recht staat, kun je wel allemaal gezeur krijgen, zelfs met deurwaarders, omdat Lekturama nu eenmaal niet uitblinkt in klantvriendelijkheid, en er enorme misverstanden kunnen ontstaan.

Als je het op veilig wilt spelen, stuur het terug, en bel of mail dat je vanaf nu echt niets meer wilt ontvangen, en dat alles wat er nu nog wordt gestuurd, rechtstreeks bij het oud papier gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht heb je dit zelf ook gevonden:
Gevonden antwoordnummer(s) met Lekturama Winschoten
Lekturama
Antwoordnummer 10777
2250 RD Voorschoten

Lekturama
Antwoordnummer 10444
2250 RA Voorschoten

Lekturama magazijn
Antwoordnummer 8730
8000 VP Zwolle

Als ik jou was zou ik het aan een van deze antwoordnummers sturen, met het verzoek het pakket door te zenden aan Lekturama Winschoten.

Maar ik ben het met mijn voorganger eens, als jij iets ongevraagd toegezonden hebt gekregen, ben je helemaal niets verplicht. Willen ze het terughebben? Kom maar halen, en zelfs dan ben je nog niet verplicht het af te geven. Alles wat ongevraagd in jouw brievenbus terecht is gekomen, is voor jou! (overigens is er een Tros Radar
site met klachten over Lekturama, daarop kun je lezen wat dit bedrijf zich meent te kunnen permitteren).
Succes ermee!