kan je met muziek oordopjes in slapen?

ik ben bang om mezelf er mee te stikken, hoe kan e gewoon veilig met muziek oordopjes in slapen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Amadea
13 jaar geleden
Waarom zou je met muziek in je oren gaan slapen? Dat lijkt me niet bevorderlijk voor een gezonde nachtrust....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ik beter in slaap val met muziek aan, maar ik vind het niet leuk voor andere mensen als zij ook mijn muziek moeten horen.. ik vind het juist lekker om muziek aan te hebben omdat je anders zoveel gaat nadenken.

Antwoorden (3)

Draadloze kopen of het risico gewoon nemen. Mij lijkt dat de dunne draden van oordopjes niet echt verstikkend zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet veilig met oordopjes inslapen. In je slaap draai je, en je kunt jezelf dan wel degelijk verstikken. Je wordt dan wel wakker tijdens zuurstof tekort, maar als je dan in paniek raakt en het lukt je niet om jezelf direct te bevrijden...
Doppen zonder snoer passen denk ik niet in je oor maar zal koptelefoon zijn.
Misschien is een kussen met ingebouwd geluidsboxen wat voor je? Zacht mogelijk zetten om n ander niet te storen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik viel vroeger regelmatig in slaap met mijn oordopjes in. Soms werd ik de volgende morgen verwikkeld in de oordopjes wakker. Maar ik ben nog nooit gestikt. Dit lojkt me ook sterk, ik denk dat je vanzelf wakker wordt,