Buikkrampen onderbuik, wat doen?

Ik heb sinds vannochtend de gekruimd een krampachtig gevoel in mijn onderbuik, ter hoogte vannmijn baarmoeder. Steeds als ik mijn linkerbeen neer zet doet het in mijn onderbuik echt kranpagtig pijn. Ook bij andere bewegingen soms. Als ik bijvoorbeeld met de fiets over een hobbelige heenrijd of ga zitten. Met mijn ontlasting gaat het gewoon normaal en ik moet als het goed is niet ongesteld worden, en normaal heb ik daar ook geen symptomen bij. Wat kan de oorzaak van mijn buikpijn zijn en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Antwoorden (2)

Het kan obstipatie zijn. Stoelgang blijft wel normaal. Voor de zekerheid langs de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van alles zijn, van je eisprong (ruwweg 2 weken voor je menstruatie, mits je niet aan de pil bent) tot een ontsteking ergens.
Houdt de pijn aan, ga dan naar je huisarts.