als je in de schuldsanering zit, mag je dan op je al geboekt+betaalde vakantie ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (3)

Ja, anders ben ja dat geld ook kwijt, je moet het wel van te voren melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag volgens mij geen nieuwe schulden aangaan. Dus 'oude' uitgaven vallen hier niet onder. Hopelijk ga je all incl. Want anders krijg je problemen met extra uitgaven op vakantie bestemming. Overigens, prettige vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vakantie nog is af te zeggen of er een annuleeingsverzekering/clausule aanwezig is mogelijk wel. Op vakantie zullen veel dingen je ook nog geld kosten en er zal zoveel mogelijk geld voor de schuldeisers gereserveerd moeten worden. Per schuldhulpverlenende instelling kan het echter verschillen hoe hiermee wordt omgegaan. Vertel het in ieder geval wel aan je consulent schuldhulpverlening als blijk van inzet en om vertrouwen te behouden. Succes