Hoe kan je er voor zorgen dat het beeld op je ipod niet mee draait als je hem omdraait.

Als je bv in bed ligt is dit erg irritant!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Is wel eens voorbij gekomen deze vraag. Maar ligt eraan welke iPod. Ik denk dat je de iPod Touch bedoelt. Heb je de nieuwste firmware geïnstalleerd? Druk dan 2x op de home toets, je krijgt dan onderaan in beeld het multitasking menu te zien. Als je daar naar links scrollt kun je met de meest linkse knop de rotation lock aanzetten zodat het scherm niet meer draait.

Heb je de nieuwste versie al op je iPod geïnstalleerd en krijg je geen menu als je 2x op de home knop drukt? Dan kun je het alleen oplossen door je iPod te jailbreaken. Daarna via Cydia het programma SBSettings met RotationLock installeren. Nu kun je altijd en overal je scherm rotatie locken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de nieuwe ipod kun je bij het multi-task menu naar links schuiven en naast vorig nr staat een blokje met een draai figuurtje als je op die knop drukt blokeert ie het draaien ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan alleen met de 2e generaties iPod druk 2x op de thuishonk schuif het naar links dan zie je een grijs icoontje druk daarop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je snel twee maal op je home knop drukt verschijnt er een menu, veeg je met vinger in dat menu naar links dan krijg je helemaal links een knop.

Druk daarop en je scherm draait niet meer mee.