Moet je voor warm water betalen in die tijd dat het water warm aan het worden is?

Hiermee bedoel ik of je moet betalen voor warm water als het water nog koud is en langzaam warm wordt. Je hebt dan in principe nog geen warm water, dus ik vroeg me af of je dan evenveel betaalt dan wanneer ik wel warm water heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Je betaalt voor het gas dat gebruikt wordt om het water te verwarmen. Het duurt even voordat dat water bij jou uit de kraan komt, maar het gas wordt wel al gebruikt. Dus moet je dat inderdaad ook betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je boiler of gas zijn de kosten warm water kosten zijn kosten koud water plus boiler verbruik of geiser (gas) verbruik. Op t moment dat water warm aan het worden is kost dat méér dan alleen koud water. Gr