Wat moet ik doen om me knokkels weer normaal te krijgen?

Zijn heel droog lijkt het wel.. Normale handcreme werkt niet, iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6K

Antwoorden (4)

Eelt zeefjes, doen pijn maar werkt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Daar moet een typefout in zetten, of anders is het onzin!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bestaan echt, zijn voor je voeten ;)
Eeltzeef, Doet pijn, werkt wel :P
Amadea
13 jaar geleden
Hoe kan je eelt nou zeven? En hoe zou iemand aan eelt op z'n knokkels komen?
Het enige wat je met googelen kan vinden is eeltzalf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeltrasp, wordt hier bedoeld.
Amadea
13 jaar geleden
Oh, maar dat is een kleine rasp die wordt gebruikt om overtollig eelt van VOETzolen te verwijderen....
Ik zou ermee naar de huisarts gaan. Het ziet er anders uit dan gewoon droog.
Wellicht heb je een creme/zalf nodig die iets medicinaals bevat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiercreme of glycerinezalf helpt ongetwijfeld wel.
Amadea
13 jaar geleden
Je moet dit echt om het uur insmeren met een dikke creme dus geen dikke lotion-achtige cremetjes. Bv een nivea creme is superdik en vettig ik denk dat die wel zal helpen. Ik heb er zelf namelijk ook veel last van voornamelijk in de winter (ook omdat ik mn handen te vaak was).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typfoutje! Dus geen lotion-achtige cremetjes bedoel ik.