Hoe merk je dat je hooikoorts hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat kun je eraan doen?

Het beste antwoord

Als je vaak verkouden bent. Snotterig, vol hoofd. Met name als er veel pollen in de lucht zijn. Dit is ook terug te vinden op teletekst.

Als je vermoed last te hebben van een allergische reactie kun je het beste een afspraak maken bij de huisarts. Dmv bloedprikken kan deze zien of je een allergie hebt en voor wat voor een soort planten/ struiken ed.
Waarschijnlijk zal hij bij een allergie zoals hooikoorts tabletjes of neusspray voorschrijven.
Deze artikelen zijn ook te verkruien bij de drogist. Het is wel aan te raden om eerst te testen waar je precies allergisch voor bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je uitgebreide antwoord ! Helder .

Andere antwoorden (1)

Dat merk je door zere ogen en een jeukende neus. Als je geen hooikoorts wil kunt u naar de huisarts of drogist voor een pilletje.