Wie kan mij leren om te gaan met Samsung GALAXY S l9000??

IK heb een Galaxy S l 9000 met Vodafone abonnement. Heb de manual gelezen, maar ik snap helemaal NIETS van! Ben niet handig met alle 'snufjes'. Wie weet bij wie kan ik terech met mijn GALAXY dat ik kan leren om te gaan met de toestel. Is er een winkel? Net als computer winkel?... Ik won in Amsterdam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kan gewoon bij bij een provider langs gaan; vodafone,t-mobile,kpn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn voldoende opties op internet, de samsung site, andriod world, dit zijn een aantal opties. Hopelijk wordt jij hier wijzer van.