hoe word je lid in een gang in amerika

B.V Top 6, blood, crips, MS 13

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ligt aan de buurt waarin je wordt geboren, daar hoor je bij. Of aan s
De vrienden en famile waar je mee on gaat en die je erbij trekken. Sons heb je geen keuze; ben je niet voor, dan ben je automatisch tegen.
Je kan ook lid worden dood bepaalde tattoo's of doordat he meen lid van de grootste rivaluserende gang wat aan doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lid van een bende in Amerika wordt je niet zomaar. Om bij een bende te gaan, moet je een initiatie ondergaan. Dit is een test, om te kijken of jij wel in je hebt, wat nodig is, om een bendelid te zijn. Er zijn ook nog een heleboel voorwaarden die gesteld worden aan het lid zijn. Maar dit is enkel als je buitenstaander bent.
Als je al een familielid hebt in de bende bijvoorbeeld, hoef je de test niet te doen, en kan je gewoon bij de bende. Bij deze link vind je een goed voorbeeld. Ik hoop alleen dat je engels goed is. http://people.missouristate.edu/michaelcarlie/what_I_learned_about/gangs/join_a_gang.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je info klopt, over bendes, ik weet er wel eea van.
Mijn engels is ook erg goed hoor, ik zie dat mijn vingers weer niet lekker hebben samengewerkt met het toetsenbordje van de i phone. Sorry!!! ( kl*te-ding )

Thx voor je reactie en je subtiele manier van attenderen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke.