Wie heeft ervaring met een gemeentelijke kredietbank?

Ik kan van alles terugvinden maar niet of je, als je een partner hebt, als koppel wordt benaderd ook al ben jij diegene die de schulden heeft..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je een geregistreerd partnerschap hebt. Of als je getrouwd bent in gemeenschap van goederen dan word je als koppel benaderd. Wanneer het huis dat je gehuurd/gekocht hebt op beide namen staat, word je ook als koppel benaderd. Dit omdat je dan een fiscale partner hebt...

Wanneer jij recent bij je partner bent gaan wonen, of vica versa. Dan zal je partner niet mee worden genomen. Maar pas wel op dat dit gedurende die 3 - 5 jaar ook strikt gescheiden blijft...

Evengoed ken ik uit mijn kennissenkring een situatie van iemand die in de WSNP komt en waarvan de partner met 3 keer modaal buiten schot word gelaten door de rechtbank. Schandalig, want daar is de WSNP weer niet voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ALs je partner je fiscale partner is wel maar kijk maar eens naar de link daar staat volgens mij veel info in