Ha, die Gast4946;

Uit beleefdheid, om discussies uit de weg te gaan of om mezelf of anderen te beschermen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Doe ik nooit, maar als ik het doe dan is het alleen om bestwil...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus doe je het wel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sst, dat was een leugen van XiniX, blijkbaar om bestwil...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk lieg ik... Dat kan toch niet anders... Ik ken de waarheid toch niet...
Ik lieg soms om dingen niet onnodig uitgebreid te hoeven uitleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lieg niet vaak, als ik het doe is het óók om bestwil, dat doet iedereen volgens mij wel eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen me niet hoeven te geloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om mensen niet onnodig te kwetsen als de waarheid minder leuk is, maar het onderwerp waarover we het hebben niet echt van (levens)belang is.
14 jaar geleden
Ik lieg niet vaak. En als ik lieg doe ik het om iemand anders niet onnodig te kwetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de waarheid niet te hoeven vertellen lijkt me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het menselijk is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lieg altijd!

(nu dus ook)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen liegen om er zelf beter van te worden. Eigenbelang dus.
Om anderen niet te kwetsen is ook eigenbelang.
Je kunt ook gewoon je mond houden of constructieve kritiek geven als men daar om vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om bestwil of om de ander te behoeden van verdriet, of soms omdat het mij gewoon veel beter uitkomt (dat doet eigenlijk iedereen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de ander niet te kwetsen met de waarheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om de ander niet te kwetsen met de waarheid