Als je brieven door stuurt, heb je dan weer een postzegel nodig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.6K

Antwoorden (6)

Als je ze niet opent, dan kun je ze meteen zonder postzegel doorsturen... Daartoe zet je een groot kruis door het adres en zet je onderin het nieuwe adres er op en gooit de brief weer in de oranje bus... Zo gaat dat heel goed...

Zo gaat dat namelijk ook intern bij doorverzending...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, en bij mij gaat alle ongevraagde post ongeopend retour met de vermelding: "retour afzender"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een uitstekende manier om gratis gebruik te maken van de post.
Als je een brief van iemand krijgt, maak dan heel voorzichtig de envelop open (stomen o.i.d). Stop jouw antwoord in de envelop en plak voorzichtig weer dicht.
Zet een kruis door het adres en schrijf groot:
GEADRESSEERDE ONBEKEND - RETOUR AFZENDER.
Nu wordt je post gratis geretourneerd.
Niet eerlijk, wel leuk.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krent.... ;-)
AWM
14 jaar geleden
Moeten ze maar niet steeds de tarieven verhogen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krent ja mijn idee ;-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o, wat lekker fout :) +1
Nee, tenminste ik heb nog niet gehood dat er daarna strafport opkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niemand weet dat het dezelfde postzegel is toch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel zit namelijk een stempel op.
Nee, Ik stuur de post ook retour afz. zonder nieuwe postzegel. Vooral nu de vakantietijd aanbreekt word je weer overspoeld met post voor allerlei fondsen. De meesten ervan gaan retour afz. :$