Waarom kan ik geen reaktie op een antwoord geven als nog niemand vóór mij dat heeft gedaan?

Als er al mensen voor mij een reaktie hebben gegeven en de teller bij de gegeven antwoorden niet meer op nul staat opent zich een antwoordvenstertje als ik op - .. reacties- klik en kan ik dus ook een reaktie geven. Maar als de teller bij een antwoord nog op nul staat en ik erop klik gaat er geen venstertje open maar springt de site naar de oorspronkelijkr vraag. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Antoni
14 jaar geleden
Waarom dit zo gaat, weet ik niet, maar mij is dit ook al vaker gebeurd. De oplossing: de pagina herladen met het knopje met de twee blauwe pijltjes die samen een rondje maken (rechtsboven) of een vergelijkbaar knopje van jouw browserprogramma.
Antoni
14 jaar geleden
Met F5 kan het herladen, het vernieuwen, van de pagina ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebeurt tussendoor ook wel eens, zelfs als er al wel reacties gegeven zijn. Ik klik altijd gewoon nog een keertje, dan wil het wel.

Het beste antwoord

je moet niet op het cijfertje klikken...dan springt het venster naar de vraag... goed richten op 'reactie'....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Deva, je hebt gelijk. Ik begin nu te twijfelen of mijn reactie op de vraag klopt. Maar de pagina vernieuwen kan gelukkig nooit kwaad!

Andere antwoorden (2)

Omdat er ergens een bug of onvolkomenheid in de code zit.
Probeer eens Opera?
http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1601.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik IE8 en het lukt mij altijd om een reactie te geven, ook bij 0 reacties.