Bij de plaatselijke skateshop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik dacht bij de slager
In het skatepark via via... Bij de Bart Smit, bij decatlon, een skateshop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen intertoys, bart smit. Dat begrijp je zelf ook wel.
Waar woon je? In elke grote stad is een skateshop te vinden.
Zoek naar bijv. SpeedDemons. Goed merk om mee te beginnen en niet zo duur. Of natuurlijk via online shops! Alleen proef je dan de sfeer niet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere (grote) stad heeft een skateshop. De mensen die daar werken kunnen je altijd verder helpen.