Dental brace.
Amadea
13 jaar geleden
Beugel betekent in het Engels :Bracket

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar om wat voor beugel gaat het een beugel voor je tanden of een gewone beugel om iets vast te maken
beugel voor je mond is Dental brace
en beugel om iets vast te maken is Bracket
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Nee hoor, in het Engels betekent het: a device used in the orthodontic industry that help align and straighten teeth and help to position them with regard to a person’s bite, while also working to improve dental health.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar een beugel voor je mond is dat , of ik heb het nou ook helemaal verkeert?
brace, bracket is een onderdeel van een soort beugel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was ooit een serie op FoxKids dat braceface heette, oftewel beugelbekkie ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
braces(: engels is mijn eerste taal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Retainers wordt ook wel gebruikt, naast brace.