Hoe krijg ik een goedkope carnavals outfit bij elkaar?

Ik wil graag carnaval gaan vieren, maar heb niet zo veel geld voor een compleet pakje. Daarom moeten mijn vriendinnen en ik nog iets bedenken wat we aan kunnen met carnaval.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Door even de tweedehandswinkel in te duiken. Daar scharrel je zo een zeer originele outfit bij elkaar. Iets met bloemtjes en ruitjes, paar rubber laarzen of een nep-bondjas, en een leuke helm er boven. Of een oude trouwjurk, ook leuk. Een paar legerkisten er onder en je hebt nog de hele dag warme/droge voeten ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke ideetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, dus....
Maar naar de action dan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek gewoon wat gekke spullen op ...je hebt vast een toffe zonnebril combineer met je gekste kleren,alles hoeft niet bij elkaar te passe... koop wat glitter spray voor in je haar...en leuke shoes erbij,klaar voor carnaval!!