Hoe kom ik van mijn achtbaanangst af?

Ik heb een grote angst voor achtbanen, de boomstammen en dat soort dingen die snel naar beneden gaan. Ik wil deze angst wél overwinnen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Klinkt raar, maar gewoon DOEN, ik had hetzelfde maar vind achtbanen nu helemaal geweldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin klein niet meteen van grote achtbanen afgaan dan moet het lukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste remedie tegen volgens mij alle angsten is confrontatie... confronteer jezelf er maar mee. Ga het doen en blijf het doen regelmatig tot je erover heen bent... oefen jezelf daarin. als overstap of bruggetje zou je eerst de minder erge een poosje kunnen doen en zo steeds een stapjes verder gaan... Bobbejaanland is daar volgens mij erg geschikt voor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was als kind/puber/volwassen ook bang voor 8-banen. Op mijn dertigste toch een keer gedaan, en ik was om!
Het kan mij nu niet gek genoeg.

Nooit je ogen dichtdoen, voor je uitkijken en ervan genieten. Gillen mag!