Marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je je niet stoort aan een datum kan je het op marktplaats proberen.
met wat speurwerk is het vast mogelijk om 2 ringen in de goede maat te vinden, al kunnen deze onderling verschillen.

het is wel ietsje minder romantisch dan het uitzoeken bij juwelier, maar je hebt wél de goedkoopste, en daar gaat het om!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele dunne trouwringen zijn niet duur. Maar wel nieuw, voor jullie relatie. Bij de (goedkopere) juwelier gewoon eens gaan kijken. Prijzen vallen mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lucardi is ook vrij goedkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede start om te kijken is Siebel.
Maar met trouwringen is goedkoop niet altijd erg goede kwaliteit. Vermijd ringen die uitgehold zijn. Of als je toch niet verwacht dat het huwelijk lang duurt...
Nee joh, fijne tijd gewenst met de voorbereidingen en ik hoop dat het huwelijksbootje jullie naar veel gelukkige plekjes brengt.

Let ook eens op de karatering, niet te laag gaan zitten. In 18 kt (karaat) is toch wel het minimum, vind ik persoonlijk. Dan is voor goud bovendien een vrij slijtvaste legering. Hoger is steeds wat zachter, waardoor de ringen minder bestand zijn tegen deukjes. In veel landen zijn wisselende normen wat onder 'goud' wordt verstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst naar de juwelier gegaan, maar was inderdaad best duur.toen hebben we onze trouwringen online besteld. Trouwringenonline.com. Echt precies hetzelfde als we bij de juwelier hadden gezien, wel lekker goedkoop.