Ik heb een yamaha neos met een probleempje, help? :)

Hoi. Ik hen een neos waarvan de lichten een beetje raar doen. Mijn achterlicht doet het, maar mijn remlicht en knipperlichten doen het niet. Het ligt niet aan de acce want de elektrische start doet t gewoon. Denk dat het dus aan de bedrading ligt.. Iemand een idee hoe ik dit zelf kan oplossen? Waar zitten deze kabels? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Het remlicht is over het algemeen het zelfde licht als het achterlicht.
Wat zou kunnen is dat er de stroomverdeler niet goed werkt. Dit kan zo maar opeens stuk gaan en daardoor kunnen bijvoorbeeld lampen niet meer branden of minder fel als voorheen branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lampje kapot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou simpel weg de draadjes kunnen volgen kijken waar ze uitkomen

Andere bolletjes in je knipperlichten doen

Je kan ook een soort elektrisch schema van neos downloaden van internet en kijken of alles bij jouw klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eerst even of de lampjes wel goed 'massa' maken. Beetje draaien in de lampfitting herstelt dat vaak. Stroomverdelers hebben trouwens niets met de verlichting te maken...