Weet iemand wat " miracle of love is?

Ik heb ooit een keer iets over miracle of love gehoord ik was nieuwsgierig en toen heb ik het opgezocht op Google maar ik weet nog steeds niet wat het echt precies is, weet iemand het ong. precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je het ongeveer of precies weten??:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm ja GOEIE VRAAG :3
Uhm ik zou het zo goed mogelijk willen weten :$

Antwoorden (2)

Het krijgen van een baby.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk Zondag naar SBS 6 om half 10 dan weet je genoeg en geloof me, je word er niet beter van dus als iemand zegt dat je daar iets mee moet doen NOOIT doen geloof me echt nooit