Hoe verf ik mijn haar blond

Ik heb van nature bruin haar en ik wil het graag blond hebben, ik hoorde dat je het moet bleken maat dat doe ik liever niet. Is er een manier om je haar blond te verven zonder het te bleken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ik denk dat je het beste eerst naar de kapper kunt gaan en die om advies vragen hoe je het de volgende keer zelf kan doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter naar de kapper gaan, voordat je het verkeerd doet en je haar groen word. Weet je zeker dat je het blond wilt? Verven is heel slecht zeker blonderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je je haar niet blonderen zonder het te bleken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de kapper Zij weten wat ze doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je moet bleken ,met blondeer laat het een kapper doen