Hoe kan ik apps waarderen in de app store

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik krijg mijn reactie niet te zien tussen alle andere waarderingen... Hij zegt: 'klik om te waarderen'

Antwoorden (2)

Als je een app hebt geopend scroll je naar beneden dan staat er aantal waarderingen dat druk je aan. Dan staan er rencensies, dan druk jij op : voeg rencensie toe en daar kan je er wat over vertellen en sterren geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inloggen met je account(ben je al als het goed is). Dan naar reacties gaan en onderaan staat dan een knop waarmee je kunt reageren.