Weet iemand hoe je de EXIF-data gegevens kan wissen bij een Picasa online foto album?

de foto informatie (zoals, datum,model camera, bestandsnaam enz) is nu te zien bij elke foto in de fotogalerij bij picasa webalbums, deze informatie zou ik hier graag niet willen zien, weet iemand hoe dat weg kan halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Die informatie zit in de header van je foto. Je moet de foto eerst van Picasa verwijderen, dan op je computer handmatig je foto openen in een tekst-editor die dat kan (google maar eens op jpeg header edit, in de bron een voorbeeld) en de EXIF-tags uit de header slopen. Daarna kun je de foto weer opslaan en uploaden.