Krijgt ieder mens de vriend die hij/zij verdient?

In doorgedachte stroom van het democratische 'Ieder volk krijgt de leider die het verdient'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat dit grotendeels wel klopt.. als ik om me heen kijk tenminste... wat je uitstraalt trek je aan dus ik denk dat er mensen om je heen komen die jou eigenlijk "kiezen"en jij andersom ook.. Ik denk ook dat je vrienden krijgt om van te leren dus of je vrienden lijken niet op jou waardoor jij iets kunt met juist die andere eigenschappen, of je vrienden lijken juist erg op jou en je ziet ze dezelfde fouten maken als jij ooit doet en leert daar dan zelf van..
is het een beetje te volgen wat ik bedoel?
Ik zelf heb bijv, een vriendin die ik ooit mijn tweelingziel noem en een vriendin die precies dat is wat ik niet ben....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel.. hoort evengoed bij je leerproces... ik ga nu ook anders met zaken om dan een aantal jaren geleden en heb inmiddels ook een andere vriendenkring, op een enkele uitzondering na...

Andere antwoorden (3)

Een vriend krijg je niet, die máák je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt, maar het is niet aan jou om te bepalen of dat nu het geval is... Snap je wat ik hier zeg?

Dat betekent dat je nu met helemaal de verkeerde vrienden opgescheept zit, en het dus niet weet... Of andersom, dat je denkt te weten dat die ene persoon je vriend niet is, en later zal blijken dat je dat helemaal verkeerd ingeschat had...

Maar een democratische leider is wel exact een een man die dat land op dat moment verdiend... En dat komt omdat die democratische leider gekozen is door de meerderheid van het volk... Dus dat is wel effe anders dan de bovenstaande tweede alinea´s...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want ik ben helemaal niet blij met mijn vriend :-(