gebruik wrts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met woordjes op wrts oefenen
met wiskunde (nask, enz) veel opdrachten maken en pas stoppen tot je het echt begrijpt en niet van 'ow ja dat weet ik wel'
grammatica uitgangen: wrts
grammatica blijven (hardop) lezen, tot je het iemand goed uit kan leggen
succes :)

Toegevoegd na 1 dag:
trouwens woordjesleren.nl is ook een handige site daar hoef je niet zelf de woordjes in op de computer te zetten.
ook (klink vermoeiend maar het is waar) help overschrijven en samenvattingen maken.