Waar vind ik een overzicht van parkeerplaatsen langs de Nederlandse snelwegen?

Liefst met naam en wegnummer erbij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
9K

Het beste antwoord

www.parkeerplaatsen.nl
http://www.ilocal.nl/rubriek/tankstations
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

sexlangsdeweg.nl?

Toegevoegd op 24-06-2009 20:57:45
Was erg flauw...dit is het beste wat ik kon vinden:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_verzorgingsplaatsen_langs_Nederlandse_auto(snel)wegen

Toegevoegd op 24-06-2009 21:00:47
Wegen doet het helaas niet in de link...even helemaal kopieren en plakken in de browser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een klote-antwoord... -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) terecht ook hoor...
Zoiets bestaat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn wel lijsten te vinden van de schoonste en vuilste parkeerplaatsen (dat zijn er dan 20 alvast) , en inderdaad de lijst met parkeerplaatsen waar je hopelijk liever niet gevonden wilt worden (en die handig kan zijn om te weten waar je niet moet parkeren met kinderen), maar een lijst met ALLE parkeerplaatsen heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Misschien is er eentje op te vragen bij de ANWB ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets genuanceerder ;-) +1
Op gedetailleerde autowegenkaarten (o.a. ANWB) worden ze vermeld.