zit apenhul in dierentuin apeldoorn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
let op je losse spullen die niet in de apentas zitten en doe geen nieuwe kleren aan. Bj mij, op een praktisch nieuwe jas, heeft een aaaap uitgebreid zitten sch..ten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, dit wilde ik dus ook zeggen. Zag er ooit een kindje in een buggy, met een ijsje, helemaal gefascineerd door een aap die van het eiland afkwam via een boom. Aapje kwam steeds dichterbij, kind vond het geweldig... Aapje grist ijsje weg, rent heel hard weg en gaat de boom weer in, terwijl het kind in krijsen uitbarstte en op het eiland enorm enthousiasme ontstond (maar aapje was wel zo slim dat ie het ijsje in de boom opat voor ie naar het eiland terugging ;p).

Antwoorden (2)

Voor zo ver ik weet is er geen dierentuin in apeldoorn, dus dierentuin apeldoorn zal de apenheul zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in Apeldoorn, er is geen dierentuin . Apenheul is het enige wat in de trend van een dierentuin is in Apeldoorn, het ligt wel in een mooi natuurparkje