Wasbak verstopt wat kan ik doen?

Ik heb alle geprobeerd heb onder alles los gemaakt maar alles was in orde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Heb je al eens zo'n fles vloeibare gootsteen ontstopper gehaald?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar kan jedat halen?
Kimath
13 jaar geleden
Geen idee, volgens mij staat dit ook wel bij de supermarkt bij de schoonmaakmiddelen.
Dat giet je in de gootsteen, en dit is zo agressief dat het de verstopping doet oplossen. Wel goed instructies op de fles lezen.

Antwoorden (3)

Koop bij de supermarkt vloeibare ontstopper van HG of zoiets en probeer dat eens. spul erin doen en de hele nacht laten inwerken en vervolgens heet water erover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de syphon open is zit de verstopping verderop in de afvoer.
Je kunt proberen een spiraalveer (bouwmarkt of buurman)door de afvoer te steken en als dit niet helpt of gaat een ontstoppingsmiddel (HG) bij de bouwmarkt te halen.
Als dit ook niet helpt zul je een beroep moeten doen op een professioneel rioolontstoppingsbedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vóórdat je allemaal enge chemische middelen gaat gebruiken, probeer eerst eens de ouderwetse 'plomper'. Als er ergens misschien in de afvoer een kluitje dwarszit, brengt dit apparaat soms uitkomst.....