Tips voor gelijkmatig vissen voeren?

Ik heb momenteel een school papegaai vissen.
Ze zijn jong ingekocht en ze groeien als kolen.

Echter geld dat niet voor alle vissen. Dat komt omdat
de 1-2 grotere vissen groter zijn dan de rest.
Deze grotere vissen eten sneller dan de kleinere vissen. Hoe voorkom ik de grotere vissen zich overvol met voedsel proppen en de rest bijna niks krijgt?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Door ze appart te zetten door bv een net... Maar normaal rebellen ze dat zelf best goed, als er geen voer overblijft binnen korte tijd kan je gewoon meer geven zodat de rest ook wat heeft...