Wel weer aan maar niet langer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk. Ze vallen ook uit, en intussen groeien er nieuwe.
Omdat ze 'geprogrammeerd' zijn om niet te lang te worden, hoef je ze nooit te knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wimpers vernieuwen zich regelmatig. Het duurt wel een tijd voor dat wimpers echt lang zijn, maar er vallen er ook af en toe wat uit en die komen ook terug. Anders zouden we dan elke keer weer moeten wensen voor een nieuwe:P.

Dus ja ze groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit mijn wimpers verbrand... En deze zijn terug gegroeid....;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar niet zo snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet wel dat wimpers aan groeien maar ik heb een ander probleem ik heb een depileer apparaatje die haartjes van mijn wenkbrauwen verwijderen maar ik heb perongeluk iets van me wimper weg 'geknipt' maar niet met de wortel (haarzakje) groeit dit ook weer aan?