Weet iemand al iets meer over Rabobank interbankieren storing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

De hele Rabobanksite ligt eruit, dus er zal wel iets flink mis zijn met de servers.
Afwachten maar tot het weer opgelost is.

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.nu.nl/internet/2451236/storing-trof-internetbankieren-rabobank.html

"Klanten van Rabobank konden zondagmiddag van 13:00 tot ongeveer 16:30 niet internetbankieren of mobiel bankieren vanwege een storing. Ook de website van de bank was onbereikbaar.

De storing is inmiddels opgelost. De website van de bank is weer bereikbaar en klanten kunnen weer internet- en mobiel bankieren.

Dat bevestigde een woordvoerder van de financiële instelling zondagmiddag.

''Het was een technische storing, er waren problemen met het netwerk. We doen nu onderzoek naar wat er precies heeft plaatsgevonden'', aldus de zegsman.

Rabobank had zaterdagavond ook al last van een storing."

Ik kan de site nog steeds niet openen...

Toegevoegd na 2 dagen:
Teletekst pagina 122: '"De site van de Rabobank is afgelopen weekend opzettelijk platgelegd.Klanten konden van zaterdag tot zondagmiddag niet internetbankieren doordat het netwerk werd bestookt met dataverkeer van buitenaf.Volgens de bank zijn er geen bank- of persoonlijke gegevens van klanten gehackt.De Rabobank doet deze week aangifte van de website-blokkade."