Waar kan ik beste mijn abonnement van mijn iPhone verlengen? Ik heb nu een i150 bij Tmobile met een 3Gs. Ik wil graag een iPhone4, maar wel voordelig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ga naar www.bellen.com en doe de check bij sim only abonnementen. Houdt wel rekening met extra kosten voor ontlocken. En HUIDIG ABONNEMENT NU OPZEGGEN !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb het uitgezocht want ik had ook eerst een iPhone 3G en ik zit nu bij Vodafone. Bij t-mobile zat ik er elke maand 60 euro ofzo overheen omdat ik veel sms maar ik heb het abonnement van 34,95. Dan heb ik 1000 mb data en 450 sms'jes/250 belminuten geloof ik. Je kan dan beter niet die van 30 euro nemen want dan heb je 2x zo weinig internet en je iPhone is duurder.. De telefoonverkopers raadde me dit ook aan en ze waren allemaal van mening dat t-mobile een slechte provider is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij T-mobile. Voor 3 tientjes onbeperkt data en 150 minuten EN sms-jes...super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou! Ik zit bij t-mobile... Maar wil er weg. Heb nu (met dank aan verzekering) i.p.v G3 een G4 maar ontvangst zuigt! En dat komt niet doot de hele antenna-gate, maar dekking van t-mobile.. Ze hebben niet voor niets nu een app in het leven geroepen waar je nu als klant kan laten zien waar jij geen ontvangst heb,, dus t-mobile!? Denk daar maar even goed over na. Tevens zijn er nu geruchten over een 5e generatie iphones.. Mischien is het het wachten even waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmijn was SIMPEL ofzow de goedkoopste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt ook af of je bereikbaar wilt zijn. T-mobile valt vaak weg en komen telefoontjes niet altijd aan. Dus goedkoop is niet altijd het beste.
Kpn en vodafone hebben een goede netwerk voor iphone.
Dus keuze tussen kwaliteit en prijs.