Hoe heet die Amerikaanse dansstijl waarbij ze hun armen uit de kom doen? Het wordt gedanst op hiphop muziek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Pop&lock bedoel je?
Maar daarbij gaat de arm toch niet uit de kom..

Toegevoegd na 2 minuten:
Pop n lock

Toegevoegd na 14 minuten:
"Flexing" of "bone-breakin".. dit is een aan popping gerelateerde vorm van dansen, waarbij de danser tijdelijk "dislocates his shoulder".. idd uit de kom dus! Au,au!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Ah gelukkig, ik werd al misselijk bij de gedachte eraan (heb zelf een keer m'n arm uit de kom gehad - dat doe je niet voor de lol.....).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, heb zelf ook weer wat bijgeleerd. ;)