waarom kan het randje van mijn wijzerplaat draaien?

ik heb een horloge gekregen waarmee ik het buitenste randje kan draaien
het randje waar dus 10-50 op staat(zie plaatje)

waarom kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi horloge!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje :P

Het beste antwoord

Zo kun je ook makkelijk een x aantal minuten zien vanaf een willekeurige tijd. Draai de 0 naar de plek waar de wijzer nu staat, en je ziet wanneer je x minuten verder bent zonder rekenen of te onthouden op welke minuut de wijzer stond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Makkelijk voor als je gaat duiken om te kijken hoelang je onder water bent

Je parkeertijd in de gaten houden