Hoeveel kost een gemiddelde trouwerij?

We hebben het alle 2 niet heel breed maar willen er wel een leuke dag van maken :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dan is het wellicht een optie om het thuis te vieren... Anders zij. Cafeetjes wellicht een optie, kan je vaker al terecht voor 300 euro per avond excl drank... Maar je kan het echt zo duur maken als je wil... Het kleiner houden en bv ergens een huisje of drie huren kan ook leuk zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net wat je er zelf voor uit wil geven

Wat wel moet is het volgende:
Trouwboekje of partnerschapsboekje : € 27,00
Uittreksel GBA :€ 5,50
Uittreksel geboorte-akte: € 10,60
Uittreksel ondertrouwakte of aangifte partnerschap : € 10,60

Je kan in elke gemeente gratis trouwen, maar dan wel op een dag en tijd die door de gemeente bepaalt wordt.

http://www.trouwen-bruiloft.nl/gratis-trouwen.htm

Hier kan je zien waar en wanneer je gratis kan trouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het zo duur of goedkoop houden als je zelf wilt. Iedere gemeents biedt de mogelijkheid om gratis te trouwen, meestal op maandagochtend. Je kan thuis een borrel geven of een groot feest!
Reken voor een eenvoudige bruiloft op €5000 en hoe uitgebreider hoe duurder, heb ze meegemaakt tot € 1.500.000

Het is geheel aan jezelf maar vraag voldoende offertes aan voor je een beslissing maakt.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İk ben vorig jaar gaan trouwen, we hadden een feest voor omg. 500 mannen met eten drank o.a whisky bier en cola fanta , live muziek en t kostte ons toen ong. 7000 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen mannen? Wat jammer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en ook vrouwen natuurlijk, noord brabant ¿ :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie weet had jij wel een traditioneel mannenfeest en je vrouw een traditioneel vrouwenfeest, ik heb het wel eens meegemaakt op een Marokkaanse trouwerij ;-) Nee, in Brabant is dat geen traditie!