Help, mijn email spamt

Ik stuur al een hele tijd spamlinkjes via mijn mail. Is er echt geen manier om hier af te komen behalve een nieuw mailadres aan te maken? Heb er cc cleaner en spamfilters overheen gehaald maardit werkt niet. Gaat om een hotmailaccount.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wachtwoord veranderen werkte bij mij... Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met office email (dat email programma van microsoft) kun je hier regels voor maken , mss dat je dit ook met hotmail kan doen