uit welke tijd komen de 'pin up girls'

ik zou graag willen weten of de 'pin up girls' nog populair waren in de jaren 60'en 70'.
i.v.m expornstar feestje in zack..!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het komt uit de fifties en sixties, dus in de '60er jaren waren ze nog populair!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij komen de eerste pin ups uit de jaren 20.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bestonden zelfs al in 1910, maar de eerste keer dat de term gebruikt werd was in 1941! Dus je hebt gelijk dat het er in de 20er jaren ook al was. http://en.wikipedia.org/wiki/Pin-up_girl
Tijdens de Tweede Wereldoorlog (hier 1940-1945) waren pin-up girls-afbeeldingen bij de Amerikaanse militairen populair.