Wie weet hoe het prentenboek heet?

Het is een groot prentenboek (grote afmetingen) voor kinderen met hele drukke prenten waarin je een geel kuikentje/eendje moet zoeken. Volgens mij zonder tekst.
Het kan misschien ook een engels boek zijn.
Ik ken het van vroeger, maar ben er naar op zoek.
Alle info is welkom
groetjes Wendy

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Stephen-Cartwright-Treinverhalen?

Met illustraties van Stephan Cartwright en op elke pagina een geel eendje dat de kinderen kunnen zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik weet niet hoe het heet maar is het van Stephen Cartwright? Dan moet je even op zijn naam googelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in elk boek van stephen cartwtight over Woolley moet je het gele eendje kunnen vinden

Toegevoegd op 23-06-2009 17:13:59
in every farmyard tale