wat kan ik doen voel me heel schuldig ?

ik heb een meisje heel erg pijn gedaan onzettend pijn wat kan ik doen ze huilt er steeds van

Toegevoegd na 12 minuten:
ik heb haar op hyves he ik haar uitgescholden en een anti hyves gemaakt tegen haar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Hoe pijn gedaan. Iets naars gezegd? Of heb je haar lichamelijk pijn gedaan.
Troosten of je excuses aanbieden misschien? Het is maar een idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct die anti-hyves verwijderen, je excuses aan gaan bieden en alle leden en bezoekers van deye hyves melden dat je een enorme oen bent dat je dit gedaan hebt en dat het nergens op slneg.
En dan maar hopen dat ze je ooit nog aan wil kijken.
Je moet je excuses aanbieden, en dan nog een keer je excuses aanbieden, en die Anti-Hyves meteen opheffen. En in het vervolg beter nadenken over wat je doet op Hyves. En dan nog een keer je excuses aanbieden.
Hopelijk heb je er van geleerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, ik zet net hetzelfde neer in de reactie hierboven :-).
ja dan kun je je dus mooi gaan zitten schamen.

neem even contakt met haar op zodat je je fatsoenlijk aan haar kun exuseren en probeer haar maar uit te leggen waarom jij het zo nodig vond om haar zwart te maken.misschien kun je dan nog wat goed maken.en die anti hyves zou ik gelijk maar opheffen.
Ik ben we nieuwsgierig waarom je dit gedaan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dan lijkt het er op dat jullie allebij een lesje aan elkaar hebben gegeven.jammer dat het zo moest open maar als dit rvoor zorgd dat jullie beiden niet meer e zefde fout maken is het ergens goed voor geweest.gewed haat en nijd lost nooit iest op een beetje begrip of respekt hebben wel en als dat niet kan je elkaar nog in elkaars waarde laten.
Zo, jij kunt heftig treiteren....

Zo'n anti-hyves aanmaken, dat is echt sneu. Wees flink en haal de treitertekst weg en zet met koeieletters neer dat je spijt hebt van dit laffe gedoe. Dat is een foute manier is van pesten. En dat je naar dat meisje toe gaat om het uit te praten.

Schrijf in een brief hoeveel het je spijt en dat je het goed wil maken. Dat je hiermee geleerd hebt dat het helemaal niet moeilijk is om iemand de grond in te trappen maar dat het niet de juiste manier is. En dat je schrok van de impact dat het heft op het meisje.
Koop een beertje met de tekst "sorry" en ga met brief en beer naar dat meisje en haar ouders toe. En zeg nog een keer dat het je echt, echt spijt.

Niet meer doen zoiets!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is goed. Dat voorkomt dat je nog eens zo'n rotstreek uithaalt. Goed dat je nu het weer goed wilt maken. Dat pleit voor je!