Is het erg als je pro gift card is gescheurd?

Ik heb mijn gift card toen ik hem uitpakte gescheurd. Niet helemaal doormidden hoor, er zit zeg maar zo'n ribbeltjes kantje aan dat ze eraf halen als ze hem gescand hebben..

Bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
* zie toegevoegde foto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zo'n card verliest zijn geldigheid meestal als je er mee hebt zitten klooien. Daar is hier geen sprake van. In de voorwaarden zal best staan, dat die card onbeschadigd moet zijn, maar zoiets wordt er alleen maar in gezet, om fraude te voorkomen. En van fraude is hier ook geen sprake.

Neem contact op met de organisatie die deze kaart uitgeeft. Het lijkt mij 100% zeker, dat als je gewoon vertelt wat er is gebeurd, je een nieuwe card krijgt. Het ergste wat je kan overkomen is, wat portokosten voor het opsturen van de oude card, en ontvangen nieuwe card.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel!