Waar kan ik nog platte batterijen kopen?

Ik heb overal gezocht naar platte batterijen voor in de zaklamp. Weet iemand waar ik ze kan kopen?

Via internet heb ik ze inmiddels wel gevonden maar ik wil ze gewoon in de winkel kopen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je met platte batterijen van die rondjes. Die heten knoop batterijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk, als je deze vraag in Vlaanderen stelt: Een platte batterij is een lege accu..
;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik bedoel niet van die knoopcel batterijen, maar van die grote platte batterijen die je vroeger heel veel zag. @ penny, taalprobleem.

Het beste antwoord

Ik heb deze batterijen ook voor mijn zaklamp nodig en herken het probleem. De laatste keer (vorig jaar) heb ik ze bij een Novy winkel op de kop getikt, maar of die ook bij jou in de buurt zit, weet ik uiteraard niet. Ik voeg in ieder geval de link van de winkelketen toe.
http://www.novy.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij het batterijen huis, click op alkaline batterijen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik koop ze bij de "Action"en soms bij de Aldi..
Maar misschien hebben ze deze ook bij een campingshop?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er nog een liggen, maar of je er wat aan hebt is de vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er al een tijdje niet meer naar gezocht, maar hebben ze die niet nog gewoon bij de Wibra ?? Een paar jaar terug nog wel in elk geval...leuke batterijen voor proefjes met lampjes enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij "op het dorp" is een Onderdelenhuis, waar ze werkelijk alles wat je maar zou kunnen bedenken hebben. Als er bij jou in de buurt zoiets is, zou je daar eens kunnen kijken - ik denk, dat ze ze anders voor je kunnen bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken vele zaken die deze batterijen verkopen. Ik weet niet waar je woont, maar ik heb in mijn dorp geen problemen met een aanschaf.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn dat dan voor winkels? Bij de blokker hoef je echt niet te proberen. ( ik woon in Ede gld)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Jelle, U heeft gelijk, moet ik niet meer doen.