mogen baard agamen verse paprika eten?

had nog op google gezocht waar ik tegenstrijdige informatie vind.. Hopelijk zijn er hier terrarium dieren kenners aanwezig die het weten.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb ze thuis ook wel het velletje van de paprika eraf halen en in kleine stukjes snijden! Ik heb 2 baardagaamen en 1 is er dol op wij hebben meestal rode paprika en valt dus erg op als hij het ziet rent hij erop af en eet het op, met rode paprika moet je niet schrikken wanneer hij zijn behoefte doet zit er een rode kleur doorheen is dus geen bloed ofz succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duidelijk andwoord met extra info. Super bedankt.
(agaampjes hebben heerlijk gesmuld!)