Is het mogelijk om de landscape mode uit te zetten op een iPod touch?

Ik word er altijd zo moe van dat als ik in bed lig en nog even wil msnen ofzo, dat m'n beeldscherm dan mee kantelt. Kan je dit niet uitzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Bij de iPhone kan je twee keer op de homebutton drukken en dan opent hij het multitask scherm. Wanneer je dan naar links scrolt kan je het uitzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met iOS 4 kan dat. Druk twee keer op de home knop (snel achter elkaar), sleep naar rechts en klik op het slotje. Zie plaatje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipod touch 3g en 4g kunnen het als ze de iso4 software of hoger hebben. Hoe dat moet staat uitgelegd in de vorige reacties