Ik wil afvallen maar ik heb ergens gehoord dat als je brood eet je minder snel afvalt ..

Ik ben nu al 1.5 week bezig met joggen en opletten bij wat ik eet.. Het is niet echt een dieet maar ik eet minder ( wel genoeg ) en op goeie tijden.
ik fitness ook op kracht 3 keer per week.
en Probeer 4a 5 keer per week te joggen.

ik ben 1.75 en week 90 kilo..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In brood zitten koolhydraten. Koolhydraten is een verzamelnaam voor zetmeel en suikers. Suikers zijn onder te verdelen in natuurlijke suikers zoals lactose (melksuiker), fructose (vruchtensuiker) en sacharose (pure suiker). Uit deze koolhydraten wordt in ons lichaam glucose gevormd. Glucose dient als brandstof om bijvoorbeeld te kunnen lopen, praten en denken. Ieder mens heeft glucose in het bloed. Koolhydraten zitten ook veel in pasta, rijst en aardappelen. Er zijn diëten (zoals die van Dr Frank) die je aanraden weinig koolhydraten te eten en veel eiwitten (zit oa in vlees). Er zijn ook diëten waar je een normale hoeveelheid koolhydraten kan eten en minder eiwitten. Wat de meeste diëten en gezonde eetgewoontes gemeen hebben is dat je gevarieerd moet eten (dus groente, fruit, vlees/vis en koolhydraten), niet te veel moet eten en daarbij genoeg moet bewegen. Het lijkt erop dat je op de goede weg bent! Lekker joggen is erg goed. Hou het vol (dat is vaak het moeilijkste) en eet gewoon af en toe een boterham. Succes!

Eet gewoon lekker brood als je dat lekker vindt maar beperk het tot max. 5 à 6 per dag. Wat belangrijk is met afvallen is dat je je metabolisme op gang houdt en dat doe je door te eten( en bewegen) Vanaf dat je je ontbijt neemt zorgen dat je om de 2.5 à 3 uur wat eet Dus 3 maaltijden en drie tussendoortjes en veel water drinken. Deze methode gecombineerd met beweging heeft mij al ruim 18 kilo doen afvallen! Succes

1.5 week is nog niet hee lang. Iknweet niet hoe het met je conditie stond voordat je begon maar omdat je nu veel traint zal ook je spiermassa toenemen!! Let ook op je buik en op de plekken waar je traint. Het kan voldoening geven als je je biceps ziet groeien. Gewoon zo doorgaan. 2 bruine boterhammen als ontbijt kan helemaal geen kwijt en dan 2 s'middags en dan in de avond ook goed eten. Je sport veel, kijk wel uit dat je niet overtraint. Dit kan je dan niet goed volhouden en krijg je alleen maar blessures Maar goed bezig!!

Brood is dikmaker nr. 1.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100