Ik merk zelf dat ik snurk. Soms dan, ik voel het en ik hoor het. Slaap ik dan?

Ik heb niet het gevoel dat ik het kan stoppen dus mijn man zegt dat ik wel degelijk slaap. Maar zelf heb ik het idee wel wakker te zijn.
Waarom ben ik dan niet in staat om anders te gaan liggen en te stoppen met snurken. (ter info: ik ben zwanger en snurkte voorheen nooit. Middelen om het snurken te stoppen werken dan ook niet en dat is de vraag ook niet)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.4K

Het beste antwoord

Je slaap heeft diverse fases. Diep slapen en licht slapen. Waarschijnlijk in zo'n laatste fase hoor je jezelf snurken.

Wie weet is het weer over na je zwangerschap. Je zult nu het meeste op je rug liggen vanwege dikke buik en dan valt je mond vaak wat open. Straks kun je weer op je zij of op je buik slapen en zal het denk ik weer weg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het te maken heeft met de slaapfase volgens mij heb je nml makkelijk gezegd diepe ondiepe slaap. En als je het hoort of voelt ben je waarschijnlijk nog niet in je diepe slaap. En waarom je niet van houding veranderd is denk ik omdat je in een soort coma ligt. Je draait in je bed om je bloedsomloop op gang te houden eant je kan niet hele nacht in zelfde positie liggen. Maar waarom je niet van houding veranderd is dus dat je wel slaapt maar net niet te diep om je gesnurk niet te horen. En met een zwangerschap snurken kan logisch verklaard worden want 1 van de oorzaken van snurken is overgewicht(hoeft niet) maar is er wel 1 van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 van de oorzaken van snurken is overgewicht(hoeft niet) maar is er wel 1 van.
Mijn reactie zegt het al het is 1 van de oorzaken, het hoeft dus niet. blijkbaar ben jij een magere snurker dat kan ook