Hij kocht altijd twee pakjes kauwgom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heet Tupac Shakur, Tu klinkt als "two" ook wel "2".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Hij heette, want hij leeft niet meer....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn muziek leeft nog steeds
"Al op jonge leeftijd werd zijn naam veranderd in Tupac Amaru Shakur, waarmee hij werd vernoemd naar de Inca-revolutionaire vrijheidsstrijder Túpac Amaru, wat Blinkende Afgodslang betekent in het quechua. Zijn moeder had een boek gelezen over deze strijder en vernoemde haar zoon naar hem. Shakur is een Arabische naam."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tupac_Shakur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tupac Amaru Shakur was vernoemd naar een Inca-opperhoofd: Tupac Amaru, en die naam betekent glimmende slang. Shakur betekent in het Arabisch "dank aan God". Als je Tupac op z'n Engels uitspreekt klinkt dat hetzelfde als Two Pack, en dat is afgekort 2pac.
Amadea