Hoe heet dit beestje dat ik gevonden heb aan de muur van mijn slaapkamer?

Toegevoegd na 26 minuten:
Is geen zilvervisje/pissenbed. Het heeft veel fijne kleine haartjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Onduidelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zie het niet echt goed maar ik gok een pissebed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkr op een pissebed, maar die heb ik nog nooit op een slaapkamermuur gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zilvervisje verpulver je helemaal tot stof als je die hebt gevangen. Als het een stevig beestje blijft is het een pissebed of een duizendpoot.