Zwanger ? Kan iemand helpen

Ik heb gevreeën met m'n vriendin maar terwijl de seks knapte de condoom we trokken er niks van aan en gingen door maar nu is ze bang dat Ze zwanger is we zijn allebij 15

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Jongens, sex is geen spelletje... Bij sex hoort verantwoording. Voor jezelf en voor de ander.
Eerst een test doen. Bij positief met ouders en huisarts praten. 't is niet anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer was dit gebeurt? Bn ook 15, en op school leerde ik dat je tussen 72 uur een morning afterpil kan nemen. Dat voorkomt dat je zwanger word als je onveilig of zonder condoom hebt gevreeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedzo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet anders kan, doen! Maar de morning after pil is geen snoepje, daar wordt je strontziek van. Beter voorkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, het is geen voorbehoedsmiddel ofzo. Alleen als je een groot risico loopt om zwanger te worden.
Laat haar gewoon naar de dokter gaan of zo'n thuis test doen. Of een paar maanden wachten, en dan erachter komen of je de ... Bent of niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt twee dingen doen zij kan het laten weg halen afhankelijk van hoe lang zij al zwanger is. Kan dat niet dan moet je je stinkende best gaan doen om je kind en de moeder van je kind een goed leven te geven. Het zal moeilijk worden maar niet onmogelijk ga eerst eens met je vriendin naar haar huisarts die weet wat je kan of niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen 72 uur de morning after pil kopen! Anders een test doen en naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de dokter en vertel het je ouders ommiddelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer de volgende keer te stoppen als je condoom scheurt. En je hoeft niet meteen zwanger te zijn, is ze al over tijd? Te laat voor haar periode? Ga langs de dokter en doe een test.